مائده مائده، تا این لحظه: 19 سال و 25 روز سن داره

دخترم مائده

اهنگی برای مامان جونم

1391/11/30 14:29
نویسنده : مادر
479 بازدید
اشتراک گذاری

امروز از توی کتاب فولوتم یک اهنگ بسیار زیبا برای مامان جونم زدم مامان جونم خیلی از این اهنگ خوشش

اومده و مرتب از من میخواد که اون اهنگو واسش بزنم ومن هم براش میزنم تا لذت ببره .مامانم تازه به من یاد

داده که خودم توی وبلاگم مطلب بزارم من خیلی دوسش دارم هم وبلاگمو هم مامان مریم جونمو . وقتی

برای مامان اهنگ میزنم واون لذت میبره به غزاله جونم فکر میکنم چون اونه که موسیقی رو به من یاد میده

خیلی عاشقشم ودوسش دارم وتمام گلهای زیبای دنیارو از ته ته قلبم بهش تقدیم میکنم  .فرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان بهار
19 اردیبهشت 92 0:51
سلام مائده جون بهت تبریک میگم که انقدر خانم و با سواد شدی که میتونی تو وبلاگت مطلب بذاری ایشالله به زودی با موفقیتای بیشترت خستگی مامان و باباتو در میکنی. مریم جون کامپیوتر ما هم از خواب زمستونی بیدار شد.
مادر
پاسخ
سمانه جونم سلام ممنون که نظر دادی بهار کوچولو رو ببوس